dinsdag 31 december 2013

Laatste training van het jaar

In het nieuw gestoken (www.doltcini.be) ben ik vandaag erop uit getrokken voor de laatste training van het jaar. Ik wou er 3u rustige duurtraining van maken op de fiets maar de regen en wind hebben er anders over beslist.
Ik trok wind-op naar de zwalm streek met de bedoeling van wat heuveltjes te doen met zeker de Berendries maar na een uur was ik al verkleumd van de wind en regen.



Bovendien was de Berendries nog steeds onderbroken. Qua hartslagen was er dan al lang niets meer te controleren en reed ik maar terug naar huis.
Toch een dikke 60km gebold, niet slecht voor de laatste training van het jaar.

Bij deze wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar en geef er een lap op in 2014 !

Feest ze !

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten