zaterdag 16 november 2013

Mistig

Morning yall !

een paar goede trainingsdagen achter de kiezen.
Woensdag in moskou een degelijke 3200m gezwommen. Eigenlijk 2 keer een sessie van 1600m die bestond uit 200m inzwemmen, 20 X 50m techniekdrills, 150 loszwemmen, 150 benen, 100 uitzwemmen. Geen problemen hiermee, en in de tweede serie zwom ik zonder verval. Ditmaal kon ik mijn training volbrengen hoewel ik toch weer een onvoorziene omstandigheid tegenkwam: ditmaal moest ik van 'lane' veranderen vanwege the Moscow Theatre group. Die hadden namelijk de lane gereserveerd. The Moscow pool is like a box of chocolates, you never know what you gonna get :-)

Donderdag verplicht dagje rust want ik reisde terug naar huis.

Gisteren dan maar twee deftige trainingen uit de mouw geschud. Een uurke LSD - extensief fietsen ( dat mocht op de rollen maar omdat het perfect weer was heb ik buiten gefietst) en 's avonds 14km extensief gelopen.

Vanmorgen voor dag en dauw opgestaan om te gaan fietsen. De dauw of mist is nooit opgetrokken waardoor ik 50km gebold heb in miezerige omstandigheden. 10 minuutjes kracht ingebouwd.

Morgen nog eens een 10km lopen en dan naar de cross van mijn zoon Gilles gaan zien in Deinze.

Nog een nieuwtje, de planning van 2014 is wat aangepast in funktie van de IM Nice. Er zal geen marathon gelopen worden in het voorjaar maar wel een halve triatlon. Dit zal de Marshman worden op 10 mei. Deze wedstrijd heeft plaats in Lydd net over het kanaal.  We nemen deel met de meeste atleten van tritraining die ook de IM Nice doen.


Slukes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten