maandag 20 januari 2014

Flandrien

Goeie week achter de rug, 6 trainingen na de ziekte en alles goed verteerd.

Speciaal te vermelden was de Flandrien fietsstraining op vrijdag. Buienradar gaf aan dat het zou stoppen rond 15u, net op tijd om een fietstraining van 2u te doen net voor de atletiektraining van de kids, daar zou ik dan ook nog aansluitend een uurtje lopen. Ik vertrok toch met een regenvestje want het druppelde nog. Dat druppelen werd ronduit pijpestelen regenen, en ik bevond me in de Zwalm streek. Normaal gezien prachtig heuvelend landschap, nu waren de wegen herschapen in half asfalt, half weggespoeld weiland-zand. De hellingen naar boven geknald, voorzichtig in de afdaling. Veel wind, kou en nat. Echt Flandrien weer. Er zullen er veel binnen gebleven zijn, ikke blij dat ik doorzette.

een sfeerbeeld ter hoogte van St-Blasius-Boekel met Zottegem op de achtergrond.



De looptraining erna moest wel wijken, want ons nieuwste gezinslid( Migo de Havanezer-puppy) kreeg zijn tweede inenting en was er doodziek van, zodat de takenverdeling om op de training te geraken veranderde.
Zaterdag een zwemtraining gecombineerd met fun-zwemmen met de kinderen, die toch ook weer een aantal baantjes trokken.
En gisteren 14,5km gelopen in perfecte omstandigheden, ik was eigenlijk te warm aangekleed. Nog even 3km losgewandeld met het gezin en de intussen herstelde hond.

Slukes,

Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten