zaterdag 22 november 2014

off-season week 3 en Santa Claus

Een zeer rustige week mag ik wel zeggen. Een paar keer op de spinningbike in de fitness gezeten en wat core stability gedaan. De enkel is beter maar ik voel dat ik er niet op zou kunnen lopen (met vol vertrouwen). Best de scan van 1 december afwachten.
Ik zat de ganse week in Moskou en er was geen zwembad voorhanden in de buurt. Dus qua training zal dit hopelijk het dieptepunt zijn en kan ik vanaf nu beginnen opbouwen. Hoewel, deze nacht vertrek ik voor een tripje door China met een stop in Peking en Shanghai.
Qua luchtkwaliteit kan Moskou al tellen, maar Peking lijkt me nog ander paar mouwen.

In deze rustige week heb ik dan maar mijn training-arsenaal aan vernieuwing onderworpen. Ik maak de switch van de Polar RCX5 hartslagmeter, naar de gloednieuwe Garmin 920XT.  Hij is besteld en zou normaal mee met de Kerstman moeten komen :-)


Dan ook ineens de voorbereidingen getroffen voor een triatlonvoorbereiding met grote focus op fietsen. Liefst met power-meting. Dus de fiets wordt uitgerust met een Edge 810 GPS waardoor ik vlotter parcours zal kunnen plannen en in het begin van volgend jaar hopelijk ook de wattages kan gaan meten.

In afwachting van de Sint, de Kerstman, 3-Koningen en een vroege Paashaas... train ze :-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten