vrijdag 25 oktober 2013

consistentie

De laatste 10 dagen weer niet mogen klagen:

- van het weer: 3 dagen geleden in T-shirt en korte broek om 10u 's morgens gaan lopen met vrouwlief, bij zo'n 20 graden. Trouwens Anja zit na 2 maanden consistent trainen ook al aan duurlopen van 12km !
- van het werk: veel werk, druk, maar da's goed zeker. Verschillende nieuwe projecten staan in de steigers.
- van de sport: consistentie is het codewoord. De coach schroefde de arbeid wat op, zodat ik op een bepald 5 dagen zo'n 36lm gelopen had. Zwemmen en fietsen lukt ook aardig en het gewicht is zuidwaarts aan het gaan. 

Ik ben nu 3 maanden aan het trainen en zie toch wel de vooruitgang. 

Ik heb een countdown-klok tot Ironman Nice bijgevoegd aan de site.

Enkel door de zware agenda en wat nachtwerk, heb ik al 2 opeenvolgende zero-dagen genoteerd.
Hopelijk komt daar vandaag verandering in, verrassend hoe snel trainen verslavend kan zijn.

Vandaag een nieuw paar loopschoenen afgeschaft zodat ik kan afwisselen. Runner's Lab in Gent is mijn voorkeur als loopwinkel. Veel keuze en deskundige uitleg. Allez sponsoring is welkom he :-)
Wou eerst de Newton schoenen aanschaffen maar ben uiteindelijk bij de Mizuno Wave Rider uitgekomen, licht, neutraal en breed. Goede herinneringen aan die schoenen want heb er mijn eerste marathon mee gelopen.

Bij wijze van experiment ook eens de Overstims Gatosport gekocht, een sport-voedingscake. Evaluatie volgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten