zondag 8 september 2013

3 parken


Vandaag het einde van week 2 van de 2 cyclus. Ik was vrij vandaag in Londen en dus besloot ik om mijn lange trage run langs 3 parken doen.

Het begon in St James Park (helemaal rechts) om zo langs de onderkant van The Green Park en Buckingham Palace naar Hyde Park te lopen (het grootste). Dan tegenwijzerzin de omtrek van het park gevolgd langs een concert van BBC radio2 en The Serpentine. Dit was een jaar geleden het parcours van de olympische triatlon. Er is trouwens deze week weer een grote triatlon met volgende week een ITU race als ik me niet vergis.

Terug langs de bovenkant van The Green Park, langs het mooie monument voor de Royal Air Force en  dan de training afwerken in het park waar ik begon, vandaar het kleine lusje extra.

Deze training was goed voor 13,2 km. Mooi gecontroleerd gelopen in de lage hartslagzone. Beginnen trainen op 22 juli en nu zeer tevreden dat ik hier al sta. Ik had het niet gedacht toen ik in Turkije eens 30min ging meezwemmen. Ik heb geen last van de trainingen (vorige week 7,5 u met 2x fietsen, 1x zwemmen en 4x lopen) en ik denk dat ik in de fase aangekomen ben dat het lichaam verder kan getraind worden. Maar eerst morgen een dagje rust :-)

Slukes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten