zaterdag 14 september 2013

Drukke week

Wat een week is het geweest.  Dinsdag vertrokken in Londen en vandaag terug aangekomen in Londen. Maar ondertussen zijn Riga, Moskou, Odessa en Kefalonia de revue gepasseerd. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat ik spijtig genoeg 1 extra zero-dag heb moeten noteren.

Gisteren in Kefalonia op karakter een uurtje sporten kunnen doen, bestaande uit 40 minuutjes zwemmen in het hotel-zwembad, net toen er een onweertje losbrak, en erna nog eens 4,5km gelopen, iets sneller dan gewoonlijk.

Toertje rond hotel in Kefalonia, op een boogscheut van de luchthaven


Knap eiland trouwens, ben er wel maar 20u geweest maar het liet een mooie indruk na. Zie ook de film 'Captain Corelli's Mandolin' voor het waargebeurde verhaal op dit eiland. Voor de geïnteresseerden, hotel Aristos Village zeer aan te raden.

Vandaag kon ik nog net voor het donker werd een derde looptraining doen, in Londen, met daarin loopscholing drills en 3 x de beklimming van Primrose Hill. Weeral goed voor 7,5km.

Primrose Hill en Regents Park in Londen

Maar de beste herinnering hield ik deze week over aan een puur geïmproviseerde urban trail run in Riga. Ik vertrok op goed geluk uit het hotel en het werd een mooie ontdekkingstocht die me langs de rivier bracht en door het oude centrum. Ik lette niet op snelheid of hartslag maar werd opgeslorpt door de stad. Een aanrader. Goed voor 8,2km

Urban trail in Riga

Morgen doe ik mijn vierde looptraining van de week en dan volgt weer een weekje van relatieve rust.

Voor de rest kan ik ook melden dat ik de knoop heb doorgehakt en volgend seizoen bij Tritraining.be zal trainen en triatlonnen en dat onder de hoede van coach Stefaan !

Slukes,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten