donderdag 5 september 2013

Planning 2014

Hier zijn we met de rudimentaire planning en ambitie voor 2014.

Bedoeling is om de volgende jaren consistent bezig te blijven en dus vooruitgang te boeken. In 2014 is het hoofddoel de Ironman van Nice. Hier is de ambitie om onder de 11u te gaan.

Om in orde te geraken voor Nice heb ik een parcours uitgestippeld langs een aantal wedstrijden om geprikkeld en gefocused te blijven. Omdat ik veel steun krijg van mijn echtgenote en kinderen vind ik dat we die wedstrijden ook een toeristisch karakter moeten hebben zodat we er allemaal van kunnen genieten.

Om te beginnen ga ik eind oktober of november ergens een 10 mile op basisconditie lopen.

In 2014 staat dit op het programma:


  • 6 april: Marathon van Milaan (Parijs als back-up)
  • 10 mei: 70.3 Ironman Mallorca
  • 29 mei - 1 juni: klimstage Nice - Provence - Mont Ventoux
  • 29 juni: Ironman Nice
  • September: kwarttriatlon for fun
  • Oktober: Marathon van ....? 


Momenteel ben ik ook van plan om van triatlonclub te veranderen, en heb hiervoor met Stefaan van Tritraining een fietstocht gedaan om over de aanpak en club te praten. Het nuttige aan het aangename koppelen heet dat.

Op trainingsvlak heb ik deze week reeds twee keer gefietst en vandaag een rustige 7km gelopen op de loopband in Moskou. Dat ging zeer goed. De moeilijke periode van 'opnieuw beginnen' is achter de rug. Ik voel dat het lichaam goed reageert op de training.

Morgen staat er zwemmen en lopen op het programma.

Slukes


2 opmerkingen: