woensdag 1 oktober 2014

Moeilijke week: adapt

Vorige week wegens mijn globetrotting-werkzaamheden was de training moeizaam te noemen. Elke dag van hotel veranderd met geen enkele gelegenheid om buiten te gaan lopen. Toch 1 keer in Londen kunnen gaan lopen, de zogenaamde '3-parken-loop' op zondag (St-James-Park, dan een stukje op de verkeersvrije Mall richting Buckingham Palace, dan een stukje door Green Park en dan het volledige Hyde Park rond) Voor de rest 3 loopband trainingen. 2 keer een uur en eentje van 6km snel. Man man dat is niets voor mij en ik heb de gym dan ook herdoopt als 'pain-cave', eerder mentaal dan. Aanpassen of adaptation is dan ook de boodschap. Een beetje gezwommen ook. Focus blijft op lopen.
Eergisteren was er dan weer een hoogtepunt te melden. Vrij onverwacht vlogen we naar New York. Slechts 24 ter plaatse maar ik kon toch 14km volmaken in het beroemde Central Park. Prachtige ervaring in een mooie setting en omringd door veel joggers, skaters en fietsers. Hieronder mijn gelopen track met dank aan de Polar GPS. Trouwens geen meter plat in dat park. En het meet ook lekker makkelijk weg: 1 rondje langs het Guggenheim, de zoo, Tavern on the green , de trump ice skating rink en het meertje telt exact 10km. Tel daar nog de 'commute' bij van en naar het park bij langs Lexington Av, Park Av en de wereldberoemde 5th Avenue, en je komt aan 14km. Urban Trailrunning een beetje.



Deze week moet een weekje van 74km lopen worden , maar morgen wordt ik eerst medisch gechecked tijdens een fietsproef. Er zit sowieso een lactaattestje in, maar het hoofddoel is toch om te zien of alles ok is met het hart.

Slukes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten